Árak

Árak 2024.01.01-től:

Szállás:

1-es – 2-es apartman 6 főig 30.000 Ft/éj.

3-as apartman 6 főig 35.000 Ft/éj.

Napijegyek 24 órára:

Sport napijegy (hal nem vihető) 4600 Ft/horgász

A várva várt rekord (20kg +)

Sziasztok! Ismételten vissza tértem a számomra olyan kedves és gyönyörű vizű Dunavarsányi Petőfi Bányatóra! Négy napot töltöttem el a tóparton, az idő kegyes volt, igazi meleg őszi napok fogadtak. Kicsit változtak a tavon a szabályok a legutolsó itt létem óta, továbbra is lehet etetőhajót használni de a húzások ...

Egyedül állóan varázslatos tóról van szó, kristály tiszta vize, hatalmas mélységei rettentő sok kincset rejtenek! Sikerült már az első alkalommal rabul ejtenie így időről időre vissza térő vendégek vagyunk! Most viszonylag gyors 48 órás horgászatra volt csak lehetőségem elszakadni a munkától! Ebben a pár órában ...

Téli nagyponty horgászat(om) Az enyhe tél lehetővé tette, hogy az Új Évet egy horgásztúrával kezdjem. De egyedül vágjak neki? Nem! Gyorsan találtam hozzá néhány hasonló gondolkodású barátot, akikkel közösen terveztük az év első horgászatát. A helyszínen nem sokat töprengtünk, Szegedi László barátomhoz látogattunk el ...

Nyár derekán jártunk, még bő egy hónap állt a rendelkezésünkre, hogy kiélvezhessük annak minden szépségét. Így nem volt kérdéses, mindenképpen bele kell, hogy férjen még egy hosszú hétvégés családi horgásztúra! Ezúttal Dunavarsányba látogattunk el, a Petőfi horgászegyesület tavára. Csütörtök délben érkeztünk meg ...

Egy kedves vendégünktől kaptuk ezt a kis cikket: Novemberi Ponty Dömping   November első pár napját, pontosan 72 órát töltöttünk ezen a varázslatos bánya tavon.Már első pillanatban nagyon szimpatikus volt az apartman,és az előttünk elterülő kristály tiszta víz.Időjárás kellemes volt novemberhez képest, bár az ...

2016. Októberben sikerült eljutnunk egy kétnapos horgászatra,édesapámmal és két barátjával. Úgy gondolták fédereznek egy jót,de ezt én nem tartottam jó ötletnek,mivel régóta horgászom a tavon tudtam,hogy a halak dobótávolságon kívül vannak. A Szakszerű telepítésnek köszönhetően /ezúton is köszönet tógazdánknak/ ...

Télen, nyáron csodálatos látványt nyújt a horgásztó sok szeretettel várjuk a vízparti szállások szerelmeseit.

Cégünk a Rukkel- tó Kft. már 21 éve üzemelteti a Dunavarsányban lévő Rukkel-tó Waterparkot. A csendes természeti környezetben, amely nyugalmat áraszt a Rukkel-tó Waterpark pihenési és felüdülési lehetőséget nyújt mind a fiatalabb, mind az idősebb korosztály számára. A Rukkel-tó szolgáltatásai elsősorban mégis az aktív ...

Dunavarsány Magyarország centrumában, a Kis-Duna bal partján, Budapest déli peremétől mintegy 12 km-re helyezkedik el a Közép-Magyarországi Régióban, azon belül Pest megyében. Területe 22,52 km2, állandó lakosainak száma közel 8000 fő. Vonattal a Budapest-Kunszentmiklós-Tass vasútvonalon érhető el. ...